20 sierpnia 2012

Dla Ciebie Panie, nie ma za trudnych spraw. Dla Ciebie nie ma rzeczy bez znaczenia. Dla Ciebie nic nie jest przeszkodą. Ty znasz mnie. Ty znasz moje życie. Przy Tobie będąc wiem, że wszystko jest możliwe. Dlatego bądź przy mnie zawsze. Trwaj, gdy będzie źle, gdy wszystko będzie bezsensu. Znasz mnie. Znasz moją przeszłość. Znasz moją teraźniejszość. Znasz moją przyszłość. Dla Ciebie nie jestem obca. Dlatego znasz mnie tak, jak jeszcze w życiu nikt. Zanim powiem słowo - Ty już je wypowiadasz. Zanim uczynię coś - Ty wiesz, co to będzie. Jesteś przyjacielem, który czuwa w każdej godzinie, minucie, sekundzie... Dlatego pragnę poznawać również coraz lepiej Ciebie. Dlatego pragnę spełniać Twoją wolę, Panie. Bądź mym nauczycielem. Pokaż, do czego mnie stworzyłeś. Pozwól, bym mogła czuć się szczęśliwa z Tobą, na zawsze. Ja wiem, Panie, ja wiem, że wszystko jest możliwe.
J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz