8 lutego 2012

"Nic, nie musisz mówić nic.

Odpocznij we Mnie.
Czuj się bezpiecznie.


Nic, nie musisz mówić nic.
Odpocznij we Mnie.
Czuj się bezpiecznie."


Nie mów nic, po prostu bądź. Wystarczy tylko, byś był. Słowa w tym momencie nic nie znaczą. Bądź w ciszy, gdzie wszystko się zatrzymuje. Czas się zatrzymał - stoi w miejscu. Pragniesz, by ta chwila trwała wiecznie. Ale dobrze wiesz, że to tylko chwila. Uciekasz myślami do marzeń i pragnień. Są takie piękne, ale ty i tak ich do końca nie spełnisz, bo pragniesz szczęścia drugiej osoby i nie chcesz jej skrzywdzić. Czy akurat w tym momencie - w momencie wyboru i spełnienia naszych marzeń nie możemy być egoistami? Tak, pragnę być w tym momencie egoistą, bo w końcu skupie się na sobie i swoim życiu, niż na pomocy i zdaniu innych. Boże, dlatego bądź przy mnie. Nie musisz nic mówić, wystarczy mi fakt, że czuję Twoją obecność, że stoisz obok mnie i patrzysz okiem miłości. Po prostu bądź...
J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz